Senza Limiti Free

*please read the italic version for translation*

Ich habe mir wie erwähnt letztens neuen Schmuck gekauft. Sogar etwas, was ich eigentlich ja gar nicht mehr kaufen wollte, weil ich es so schlecht zum Halten bekomme: einen Stab mit schwerem Topper.
Aber ich bitte euch, dass ich hier eine Ausnahme gemacht habes, das ist doch verständlich, oder? :)
Ist übrigens die kürzeste Länge (XS) und passt sogar mit meinem Riesenparandidutt. Kommt immer auf die Frisur an. Ich kaufe auf jeden Fall keinen Schmuck mehr zum Reinwachsen.




I have bought new hair jewellery last time. And in fact it is something I didn't want to buy again: a hairstick with a heavy topper. Because it is really hard for me to get this fixed. But please, you see why I made an exception from the rule here, right?
It is the shortest length available, by the way (XS), but you see it fits even with my big parandi-bun. That always depends on the hairstyle. I say, I would never ever buy again hairtoys to "grow in". It is much easier for me to find styles for rather small jewellery than the other way round.

Labels: ,